top of page
  • Writer's pictureomere295

טיול גלישה בחורף

טיול גלישה בחורף - למגוון יעדים בעולם

חובבי הגלישה כבר יודעים - המרדף אחרי הגל המושלם, כולל לפעמים נסיעות לקצה השני של העולם, גלישה בתנאי קור, או צפיפות ועוד, אבל התמורה בעקבות כל אלה היא גלים מדהימים, חופים יפים וגולשים מכל העולם. אחרי חופשה כזו, חוזרים הביתה בכושר, מתורגלים וגולשים ברמה גבוהה יותר. יש יעדים רבים ברחבי העולם לחופשת גלישה, שבהם העונה המומלצת היא דווקא החורף. איפה אפשר לגלוש דווקא בשיא החורף? לפניכם כמה אפשרויות.

5 יעדים לטיול גלישה בחורף:

מרוקו - שיא עונת הגלישה במרוקו מתרחש בין החודשים אוקטובר למרץ. לצד חוויית הגלישה, מרוקו מציעה טיול בין נופים מרתקים, מפגש עם תרבות עשירה וצבעונית ועם המטבח העשיר והמפורסם במזרח התיכון.

רצועת החוף הדרומית של מרוקו, באורך 600 קילומטרים, מציעה אינספור חופים, שגולשים ברמות גלישה שונות יכולים למצוא בהם את הרמה המתאימה להם.

ספרד - אתרי גלישה מפורסמים, מדינה מערב אירופאית מתקדמת ומתויירת, מגוון חופים עם רמות גלישה שונות ועונת גלישה שנמשכת מספטמבר עד אפריל וחוצה את החורף בשיאו. כל אלה, יחד עם טיסה קצרה יחסית מישראל, הופכת את ספרד ליעד אטרקטיבי עבור טיול גלישה בחורף.

פורטוגל - חופשת גלישה שנמצאת בשיאה בין החודשים אפריל עד נובמבר ומתאימה למי שמעוניינים לבלות את תחילת החורף בין הגלים. מזג האויר הנעים ומיעוט התיירים בעונה הזו, הופכים את הטיול לנעים ושקט. טמפרטורת המים נעה בין 15 ל- 20 מעלות ומומלץ להגיע עם חליפת גלישה עבה יחסית.

סרי לנקה - החופים הרבים המתאימים לגלישה בסרי לנקה, מאפשרים לבחור את העונה לטיול גלישה במדינה הטרופית היפה הזו. בין החודשים מרץ לנובמבר, נמצאים בשיאם החופים שבדרום מערב המדינה ואילו בחודשים מאי עד ספטמבר, עדיף להגיע לחופי המזרח.

מלדיביים - ההתחממות הגלובלית ועליית מפלס המים הפכו את האיים המלדיביים ליעד מתאים לגלישה כמעט בכל עונות השנה. הגלים בדרך כלל גבוהים וחזקים ומתאימים לגולשים ברמה בינונית ומעלה.

צוות סרף דיל מורכב מגולשים מקצועיים, שמכירים את יעדי הגלישה הטובים בעולם וישמחו להרכיב עבורכם את חבילת הגלישה המתאימה לכם ביותר וללוות אתכם לאורך כל הטיול, בכל עונה שתבחרו. נשמח לצרף אתכם לקהילת הגולשים שלנו ולתכנן את טיול הגלישה הבא שלכם. לפרטים נוספים לחצו כאן, או התקשרו: 050-9449888

309 views0 comments

Recent Posts

See All

טיול גלישה בספרד

טיול גלישה בספרד - לגולשים בכל הרמות בספרד אפשר למצוא לא מעט חופים, שהפכו למוקד עליה לרגל של גולשים מכל העולם וגם מישראל. כפרי הדייגים, מציעים תפאורה ציורית, יחד עם הצוקים הגבוהים, שעליהם נשברים גלי ה

טיול גלישה בפסח

טיול גלישה בפסח - כל היעדים המומלצים סרי לנקה, פורטוגל, ספרד, או מלדיביים - בכולם יש יעדי גלישה אטרקטיביים, המתאימים למגוון רמות גלישה ונמצאים בשיאם סמוך לחופשת הפסח. מה אתם מעדיפים - נסיעה לאתר רחוק

bottom of page