top of page
  • Writer's pictureomere295

טיול גלישה בספרד

טיול גלישה בספרד - לגולשים בכל הרמות

בספרד אפשר למצוא לא מעט חופים, שהפכו למוקד עליה לרגל של גולשים מכל העולם וגם מישראל. כפרי הדייגים, מציעים תפאורה ציורית, יחד עם הצוקים הגבוהים, שעליהם נשברים גלי האוקיינוס. אחד מאתרי הגלישה המפורסמים באירופה, הוא מונדקה, שבסמוך אליו נמצאת עיירת נופש בשם בקיו. האתר מציע גלים עצומים, מפגש עם גולשים מרחבי העולם ותנאי גלישה ייחודיים, המאפשרים לגולשים לשפר את הכושר הפיזי ואת יכולות הגלישה, אך הוא לא היחיד.

טיול גלישה בספרד איננו טרנד חדש. כבר בשנות השמונים נהגו מאות גולשים מרחבי אירופה להגיע לגלוש באתרים המובילים במדינה וגם היום חלק מהאתרים מאופיינים בצפיפות, של גולשים רבים המגיעים מכל רחבי אירופה - בעיקר בסופי שבוע.

טיול גלישה ספרד יאפשר לכם למצוא אתרי גלישה המתאימים לגולשים ברמות שונות. יש אתרים המתאימים בעיקר גולשים מיומנים ומנוסים ויש כאלה שמתאימים גם למתחילים.

4 אתרי גלישה בספרד, שכדאי להכיר

מונדקה - העונה מתחילה בספטמבר ומאפשרת לגולשים להנות מחופשת גלישה גם בחורף. האתר עמוס בסופי שבוע בגולשים מקומיים, לצד גולשים מרחבי העולם. בכל שנה מתקיימת במונדקה תחרות גלישה, שמושכת גולשים מרחבי העולם ומהווה אטרקציה בפני עצמה לחובבי התחום.

פלאיה דה סומו - אתר גלישה המציע חוויית נופש מלאה, כולל ברים, אתרי קמפינג, חנויות גלישה ועוד. אפשר לבלות שם ימים ארוכים ולמצוא משהו מעניין לעשות בכל יום. הגלים באתר קטנים עד בינוניים ומתאימים גם למי שמעוניין ללמוד, או לתרגל.

אסטוריאס - אחד האתרים האהובים על הגולשים המקומיים, קצת יותר מאתגר מאתרים אחרים בספרד. מתאים לגולשים עם רמת מיומנות בינונית, או מתקדמת. החוף מאוד מתוייר, אך הנוף המרהיב מסביב מפצה על כך.

סופלנה - אתר השוכן על חוף יפה מכוסה בחול וסלעים. יש גלים בכל הגדלים, המתאימים לגולשים ברמות שונות. בחוף הזה יכולים גולשים מתחילים לגלוש לצד גולשים מנוסים וגם לפעמים - לצד הגולשים המקצוענים והמוכרים בספרד.

צוות סרף דיל מציע לכם לצאת לטיול גלישה בראש שקט, בספרד, או במגוון יעדים אחרים לבחירתכם. תוכלו לקבל מאיתנו תכנית לטיול גלישה מושלם, בליווי של גולשים מקצוענים ומנוסים, המכירים את האזור כמו המקומיים ונמצאים שם לשרותכם בכל שלב של הטיול. צרו איתנו קשר ונשמח לצרף אתכם לקהילת הגולשים שלנו ולתכנן את טיול הגלישה הבא שלכם.

למידע נוסף לחצו כאן, או התקשרו אלינו למספר: 9449888 50 (972+)

1,161 views0 comments

Recent Posts

See All

טיול גלישה בחורף

טיול גלישה בחורף - למגוון יעדים בעולם חובבי הגלישה כבר יודעים - המרדף אחרי הגל המושלם, כולל לפעמים נסיעות לקצה השני של העולם, גלישה בתנאי קור, או צפיפות ועוד, אבל התמורה בעקבות כל אלה היא גלים מדהימים

טיול גלישה בפסח

טיול גלישה בפסח - כל היעדים המומלצים סרי לנקה, פורטוגל, ספרד, או מלדיביים - בכולם יש יעדי גלישה אטרקטיביים, המתאימים למגוון רמות גלישה ונמצאים בשיאם סמוך לחופשת הפסח. מה אתם מעדיפים - נסיעה לאתר רחוק

bottom of page