top of page
  • Writer's pictureomere295

טיול גלישה בפסח

טיול גלישה בפסח - כל היעדים המומלצים

סרי לנקה, פורטוגל, ספרד, או מלדיביים - בכולם יש יעדי גלישה אטרקטיביים, המתאימים למגוון רמות גלישה ונמצאים בשיאם סמוך לחופשת הפסח. מה אתם מעדיפים - נסיעה לאתר רחוק ואקזוטי? או טיסה קצרה למדינה קרובה, מערבית ומתוירת? במאמר הבא תוכלו למצוא סקירה קצרה על המדינות, ששיא עונת הגלישה בהן היא בתקופת פסח.

איפה תגלשו בפסח הקרוב?

פורטוגל - מדינה יפה וחמימה, לחוף האוקיינוס האטלנטי. ההתחממות הגלובלית גרמה לעליית גובה המים ולכך שלאורך רוב עונות השנה - אפשר למצוא במדינה חופים מתאימים לגלישה. יחד עם זאת, רוב חופי פורטוגל מתאימים לגולשים ברמה בינונית ומעלה והמים יחסית קרירים, כך שכדאי להגיע עם חליפת גלישה עבה יחסית.

ספרד - אם תבחרו להגיע למונדקה, או לאחד מהאתרים הפחות מוכרים במדינה, תמצאו גלים ברמות שונות, גולשים מרחבי העולם וחופים מתויירים. תוכלו ליהנות מטיול במדינה עשירה בתרבות, נופים מרהיבים ואוכל מגוון, שהיא גם מדינה מערבית ומתקדמת.

סרי לנקה - כל החופים בדרום מערב המדינה, ביניהם גם ארוגם ביי המפורסם, נמצאים בשיא עונת הגלישה בין החודשים מרץ עד נובמבר, מה שמבטיח טיול גלישה בפסח עם גלים, שמתאימים לגולשים בכל הרמות. המדינה הטרופית מלאה בחופים יפים ומושכת אליה גולשים רבים מרחבי העולם. החופים הארוכים מלאים בנקודות גלישה מגוונות ומאפשרים גלישה בסביבה מרווחת למי שלא אוהב צפיפות.

מרוקו - עונת הגלישה מתקרבת לסיומה בסביבות חודש מרץ, מה שעשוי לאפשר חופשת גלישה בפסח בשנים שבהן פסח מגיע מוקדם במיוחד. במקרה כזה, תוכלו ליהנות מרצועת חוף ארוכה, שכל גולש יכול למצוא בה את הפינה המתאימה לרמת הגלישה שלו ולאפשר לו לגלוש בשקט וללא הפרעה.

לסיכום – כל יעד שלא תבחרו לחופשת הגלישה לשכם בפסח, יכול לספק לכם חופשה נפלאה ומוצלחת – בתנאי שתתכננו אותה נכון עם הצוות הנכון.

צוות הגולשים של סרף דיל, מציע לכם טיולי גלישה ברחבי העולם, שמתוכננים על ידי גולשים מנוסים, שמכירים את אתרי הגלישה מסביב לגלובוס - כמעט כמו המקומיים. הצוות ילווה אתכם במהלך תכנון הטיול וגם לכל אורכו. הצטרפו לקהילת הגולשים שלנו ונשמח לתכנן את הטיול שלכם לפסח הקרוב. לפרטים נוספים לחצו כאן, או התקשרו: 050-9449888

280 views0 comments

Recent Posts

See All

טיול גלישה בחורף

טיול גלישה בחורף - למגוון יעדים בעולם חובבי הגלישה כבר יודעים - המרדף אחרי הגל המושלם, כולל לפעמים נסיעות לקצה השני של העולם, גלישה בתנאי קור, או צפיפות ועוד, אבל התמורה בעקבות כל אלה היא גלים מדהימים

טיול גלישה בספרד

טיול גלישה בספרד - לגולשים בכל הרמות בספרד אפשר למצוא לא מעט חופים, שהפכו למוקד עליה לרגל של גולשים מכל העולם וגם מישראל. כפרי הדייגים, מציעים תפאורה ציורית, יחד עם הצוקים הגבוהים, שעליהם נשברים גלי ה

bottom of page