top of page
  • TM Stp

ללמוד לגלוש? לא בהכרח מה שחשבתם


גלישה הפכה מספורט אקסטרים הנמצא בשוליים לספורט עממי המתפתח וגדל בהתמדה, רק לאחרונה התבשרנו על מועמדות הגלישת גלים לכניסה ולהשתתפות במשחקים האולימפיים ב 2020 טוקיו.

כיום, ההיצע הקיים בעולם הגלישה מאפשר כניסת המוני גולשים חדשים לענף מילדים בגילאי גן ועד מבוגרים שהזניחו את החליפות המחויטות ועברו לבגדי ים בארץ ובכל העולם.

אז איך בעצם נכנסים לעולם הזה? אתמקד במאמר זה בגלישת גלים,

כיום יש המון "מומחי גלישה", ואת השיעור הראשון אתם יכולים להעביר לעצמכם כשהסוד הוא התמדה ורצון אשר גוברים על צמד המילים "וויתור עצמי" ברוב המקרים עד שתתפסו את הגל הראשון שלכם כנראה שתחוו כמה נפילות והתרסקויות פחות נעימות ולא רצוניות, אך אל לכם להתייאש - זוהי רק ההתחלה.

היי הופ! קורס גלישה בדרך

אז לאחר שדיברנו עם כמה מומחי גלישה, ולאחר שהבנו שאנחנו לא מתייאשים נצא אל המסע ונתור אחר הגלשן למתחילים, נחפש גלשנים למכירה בפייסבוק / לוחות מודעות שונים / נבקר במפעלים ואולי אפילו נקנה את הגלשן בסוף מ"חברים", ניכנס לים בישראל, נתהפך ונתגלגל אולי אפילו נעמוד, ועד אשר נבין את האקלים שבו אנו חיים, את חווית הגלישה לא נוכל להעצים, חופים סגורים, חופים פתוחים, גלים בגבהים שונים: ברך, רגל, כתף, חצי, שישים, מאיפה בכלל מודדים??? ועוד המון מושגים שאת ראשי המתחילים אוכלים.

פעם, רק ככה גולשים היו מתחילים.

היום אנחנו בעידן חדש, משהו טוב קרה בעולם כולו ולאחרונה בישראל , ספורט הגלישה הפך לממוסד,זאת אומרת, קיימות כיום תכניות הכשרה והדרכה לגולשים כמעט בכל מקום בעולם, יתרה מכך, בישראל (אנחנו לא מעצמת גלישה) כיום יש שלל מועדוני גלישה לאורך כל חופייה, הבעיה היא - הגלים, בישראל פשוט (ביחס למקומות אחרים בעולם) אין מספיק גלים ואת היסודות אשר רוכשים גולשים מתחילים מהידע התיאורטי העשיר (שבטח נצבר למדריך שלהם במרוצת השנים) מבינים אט אט שקשה ליישם.

גלישת גלים הנו ספורט נפלא, הגיע הזמן להפוך את החלום למציאות ולא לוותר, ללמוד לגלוש בחו"ל זה הכי טוב, סרף דיל היא החברה הראשונה בישראל אשר מתמחה בחופשות גלישת גלים ומאחוריה שנים של ניסיון גלישה במקומות שונים בעולם. יתרה מכך ממש לאחרונה השקנו את בית הספר הישראלי הראשון בעולם בסרי לנקה, בבית הספר הזה יש גם גלים ותנאי אקלים מושלמים ללמידה גם ציוד מעולה וגם אחלה של מדריכים אשר מכירים היטב את עולם ההדרכה, וכל זאת כאשר המלווים הישראלים מצטרפים לקורסים השונים, כך שאתם מגיעים בסופו של דבר לתוצאה המוצגת בתמונה כאן למטה ! ולמי שעייף ולא בא לגלוש? גם על זה חשבנו בשבילכם, פעילויות נוספות כמו דייג, טיולי ספארי ועוד.

מבט לכיוון הגלישה, כיפוף קל, הישענות קדימה...

312 views0 comments
bottom of page