top of page
  • SD TM

היקדואה ומיריסה עם סרף דיל


אתם יודעים שהחורף לא בשבילכם, אתם מעדיפים שמש, חופים, גלים, פירות טרופיים, פאן, לא קר אלא חם, ואולי אף משהו אקסטרימי כזה שגורם לדופק קצת להגביר את הקצב, אבל לא יותר מדיי, הפעם רק ברמה כזו שמשחררת מספיק אנדורפינים לשבועיים סדר גודל - ובקיצור, חופשת גלישה :)

בירה, גיטרה, אפטר סשן

סגרתם חופשה עם סרף דיל, כי אנחנו יודעים הכי טוב מה אתם צריכים לחופשת גלישה מושלמת, המטוס המריא, נחתתם, ברוכים הבאים לסרילנקה (חורף בישראל כן?) גל החום שוטף את פניכם, עולים על ההסעות, שעתיים, אולי קצת יותר, מגיעים למלון - הנוף שבחדר מחכה לכם!

מרפסת שמש, פינת קפה, דקלים מסביב, מה יכול להיות רע? לא יכול, רק טוב - מרחק צעידה קלה למיין פוינט ולביץ' ברייק בהיקדואה!! נשמע מושלם?? חכו... זה רק מתחיל.

הגל שלא נגמר במיין פוינט של היקאדואה - לבינוני ומעלה

אנחנו שם, נהנים מארוחת הבוקר, מ-2 סשנים ביום, מסיבות מטורפות, צחוקים, אוכל טוב, ומקום קסום, כן גם אם אתם מתחילים ביה"ס שלנו יעשה אתכם לגולשים מן המניין תוך 4 ימי קורס!, מעבר לכך, יש לנו מגוון בתי ספר אשר בהם ניתן להשכיר ציוד המתאים לכם במרחק הליכה.

במיריסה כבר ביקרתם? המקום הקסום שוכן 40 דק' נסיעה מהמלון שלנו ואנחנו מבקרים שם המון, על החוף הזה אנחנו נוהגים לומר שאין מספיק מילים לתאר את יופיו. בכל מקרה, ימי מיריסה הנם מאתגרים ומעניינים - יוצאים בבוקר המוקדם, חולשים על הדרכים ועוברים בין החופים שנמצאים בין היקדואה למיריסה כאשר עוצרים לסשן פה ושם וטועמים ממגוון מטורף של גלים, בין אם אתם מתחילים או מתקדמים תוכלו ליהנות מגלים מושלמים בדיוק לכם....

טיולי דייג בלגונות קסומות, שנירקול עם צבי ים אלו הן רק חלק מהפעילויות אותן ניתן לעשות עמנו בצד הזה של האי...

הצילומים, הטיולים, החוויות, הנוחות, הכל סגור, תארזו את עצמכם ובואו, אנחנו שם, מחכים לכם...

אל תשברו את הראש, תנו לנו להגשים לכם את החלום.

מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ואנחנו ניצור עמכם קשר.

צאו לחוויה בסרילנקה עם אלו שמבינים בדיוק מה אתם צריכים בשביל טיול גלישה מושלם.

מוקד עלייה לרגל

Recent Posts

See All
bottom of page