top of page
  • משה

טיול גלישה לסרי לנקה מקור ראשון


קשה לי להאמין שהחופשה עומדת להיגמר, אני כותב את המילים הללו בעיצומה של חופשה חלומית. רוצה לציין שאני גולש כבר 13 שנה (מגיל 12) מה שיכול בטח להבהיר לכם שיש לי מספיק ניסיון בגלישה, במהלך הטיולים שלי בעולם ראיתי כמעט הכל, גלים חזקים, חלשים, ביץ' ברייק, ריף ברייק, פוינטים נסתרים ועוד, את סרי לנקה יצא לי להכיר לאחרונה (את שאר הטיולים עברתי במרכז אמריקה, אירופה וארה"ב).

אני רוצה להעביר פה מסר כללי - אם אתם בקטע של לשלב בחופשה שלכם, נופים, שמש, חופים מדהימים, מקומיים חייכנים, פירות טרופיים עסיסיים ומושלמים, וגלישה / לימוד גלישה - סרי לנקה זה המקום, מדובר על ים גלאס, "איי פריים" (A-frame), פסים (או שורות) בגובה שנע בין חצי - ל 2.5 מטר!! ים פשוט מושלם, קשה לי לתאר את זה במילים, אתם פשוט קמים כל בוקר, יש גלים, זה קרוב ואפשר לאכול מיד אננס טרי!

החוויה הזו של לגור מרחק הליכה מהחוף, לחצות את הכביש ולהגיע ישירות אל הפיק זה משהו שלא ניתן לתיאור, בנוף הטרופי הזה של המדינה המיוחדת במינה. בטיול שלי זה לא הספיק כמובן ולכן נסענו עם החברים פה מסרף דיל לחופים שונים, קיבלנו טיפים שעזרו לנו ליהנות מחוויית הגלישה ובכלל מהשהות בעיירה, ואין לי ספק שאת החופשה הזו לא הייתי צריך לעשות לבד, זה לא שאני מזלזל ביכולות שלי להסתדר, פשוט באמת לצאת לחופשה ללא כל הדאגות ה"רגילות" שיש לגולש העצמאי, זו חוויה אחרת.

באמת שאין כמו הגלים של סרי לנקה, אני בטוח עוד אחזור למקום המושלם הזה ואין לי ספק עם מי אעשה את זה, אני רוצה להודות לסרף דיל על חוויה מטורפת, באמת שהם נתנו לחופשה שלי בוסט מטורף הרבה מעבר למצופה, עזבו אתכם מה"שטויות" של לארגן טיסות, נהגים, לינה וכו' (בסוף עוד איכשהו זה יוצא יקר יותר חח) ותיהנו מהדברים האמיתיים ומהמקום המושלם הזה וממה שיש לו להציע, תנו להם לסדר לכם את התשתית לחופשה מהסרטים, לבד תבינו שבלעדיהם החופשה שלכם לא הייתה מנוצלת יותר טוב.

277 views0 comments
bottom of page